Jelenleg üres a kosarad.
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Heier Roland (székhely: 2626 Nagymaros, Mező utca 8., adószám: 59746498-1-33), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Heier Roland ev.
A szolgáltató székhelye: 2626 Nagymaros, Mező utca 8.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello@szeretetgombolyag.hu
Adószáma: 59746498-1-33
Nyilvántartási száma: 57794505
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Telefonszáma: +36 20 217 1399
A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen ÁSZF 2021.11.19-től lép hatályba és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 7 nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Adatkezelési szabályok
Az adatkezelésről szóló tájékoztató elektronikus formában a https://szeretetgombolyag.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ oldalon érhető el.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Az oldalon megjelentetett termékek megvásárlására a weboldalon keresztül van lehetőség. Az oldalon feltüntetett árak Forintban értendő bruttó árak, nem tartalmazzák azonban a házhoz szállítás díját.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Ptk. alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Rendelés menete
A webáruházba való belépés után, a Felhasználónak lehetősége van annak kínálatából válogatni és a neki tetsző terméke(ke)t, amelye(ke)t meg szeretne vásárolni, a “Kosárba teszem” gombra kattintva a virtuális bevásárlókosárba helyezni.
Webáruházban történő vásárlásának végén, az oldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva nyílik meg a Felhasználó kosara és ezen a felületen módosíthatja a rendelendő termékek darabszámát, illetve törölheti is onnan azokat.
Fizetési lehetőségekről és szállítási módokról a https://szeretetgombolyag.hu/szallitassal-kapcsolatos-informaciok/ oldalon tájékozódhat.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
Megrendelést követően átlagosan 2, de legkésőbb 5 munkanapon belül feladásra kerül a csomag a szállítást végző cégnek.
Rendelésre nem készül termék, egyedi megrendelésre nincs lehetőség.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
A Felhasználónak, mint fogyasztónak (magánszemély, természetes személy) jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül a termék / dolog vásárlásától elállni. A Felhasználó az elállást jelezheti e-mail -ben, telefonon, postai úton és személyesen is. A fogyasztó az elállási jogot a termék Ügyfél általi átvételének napjától (vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától) kezdve 14 napon belül gyakorolhatja! E lehetőséget a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet biztosítja a fogyasztó számára. A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató, amennyiben a Felhasználó visszaszolgáltatta a terméket a Szolgáltató részére. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot igényelt, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az termék visszaszállításával, visszajuttatásával kapcsolatos költségeket a Felhasználónak kell viselni. Az Felhasználó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben visszaküldés után kiderül, hogy a termék nem rendeltetésszerűen volt kipróbálva (vagy hiányoznak egyes tartozékai), a Szolgáltató kártérítést követelhet a Felhasználótól a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt, továbbá nem köteles a termék árát visszaszolgáltatni! Ezen esetben a Szolgáltató a terméket visszajuttatja a Felhasználó számára.
A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki a Felhasználóra akkor, ha a Felhasználó cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.
A Felhasználó (magánszemély, természetes személy) gyakorolhatja elállási jogát a vásárlás napja és a termék átvétele közötti időszakban is. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. A Felhasználónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a Szolgáltatónak.
Garancia, jótállás
A Szolgáltató, az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági és jótállási időt vállal.
A Szolgáltató a vásárláskor a hibás teljesítés esetén szavatossági felelősséggel tartozik (Ptk. 305.§). A Szolgáltató a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék, Felhasználó által történő nem rendeltetésszerű használata, vagy kezelése miatt keletkezett (Ptk. 248. §).
A Szolgáltató jótállásra, szavatosságra és a fogyasztói kifogások intézésére a Ptk., az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szabályai az irányadók.
A Felhasználót, a megrendelés hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. A Felhasználó elsősorban – választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági, vagy jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági, vagy jótállási jog teljesítésével, a Felhasználónak okozott kényelmetlenséget. A Szolgáltató törekedik arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül, a Felhasználónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezze. Ha a Felhasználó sem a kijavítást, sem a kicserélést nem kérte, vagy a Szolgáltató a kicserélést, illetve a kijavítást nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fenti határidőn belül nem tud eleget tenni a Felhasználó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől., végső esetben. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Kellékszavatosság: Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére, ill. a Felhasználó és Szolgáltató közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályaira a 270/2020. (VI. 12.) kormányrendelet, a 18/2020. (VI. 12.) ITM rendelet, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet ill. a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Panaszkezelés
A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!
A Felhasználó panasszal élhet, amennyiben a vásárlás során valamilyen problémával szembesült. A panaszt megteheti szóban és írásban, melyet személyesen tehet meg, vagy a Szolgáltató elérhetőségeit veheti igénybe.
Amennyiben az ügyfél „Felhasználó” és panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, megteheti azt a jogviták rendezésére használható Online Vitarendezési Platformon (ODR), melynek elérése a következő:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Békéltető testület:
A fő szabály az, hogy az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a Felhasználó választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A Felhasználó kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. Abban az esetben, ha több Felhasználó fordul a testülethez ugyanabban az ügyben, akkor bármelyik fogyasztó lakóhelye szerint illetékes testület valamennyi fogyasztóra nézve illetékes.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Budapest, 2023. 03. 01.